اخبار اتاق مشترک

هیچ آژانس مسافرتی برای ثبت نام تور جام جهانی حق دریافت وجه را ندارد.

هیچ آژانس مسافرتی برای ثبت نام تور جام جهانی حق دریافت وجه را ندارد.

عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر با اعلام این خبر گفت: در حال حاضر فقط پیش ثبت نام بلیط بازی‌ها در حال انجام است که علاقه مندان می‌توانند به طور مستقیم از سایت فیفا پیش ثبت نام را به رایگان انجام دهند.
محمد میرانی افزود: متقاضیان توجه داشته باشند که این پیش ثبت نام قطعی نیست و فیفا برای اختصاص بلیت نهایی قرعه‌کشی انجام خواهد داد.

میرانی اضافه کرد: تا زمانی که تکلیف بلیت بازی‌ها مشخص نشده است، رزرو هتل و دریافت “هیاکارت” که حکم ویزا برای سفر به قطر را دارد هم مشخص نخواهد شد. فلذ هنوز هیچ پکیجی هم برای تور جام جهانی آماده نشده است. از این رو علاقه مندان فوتبال مراقب کلاهبرداران باشند چرا که هر تور جام‌جهانی که الان به فروش برسد فاقد ارزش خواهد بود.

میرانی افزود: مطابق ضوابط و قوانین فيفا تبليغ و فروش بليط بازي ها تا زمان مجوز فروش رسمی تا ماه سپتامبر ممنوع و كلاهبرداري است و از طریق کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در همه کشورهای دنیا پیگرد قانونی خواهد داشت. شایان ذکر است آژانس‌های مسافرتی در این مرحله می‌توانند در جهت تسهیل ثبت نام به مسافران متقاضی بصورت رایگان کمک نمایند.

عضو هیئت مدیره اتاق ایران و قطر تصریح کرد: پیش ثبت نام بلیت بازی های جام جهانی از طریق مراجعه مستقیم علاقه‌مندان به سایت fifa.com/ticket امکان پذیر است و این کار هزینه ای در بر نخواهد داشت و کاملا رایگان است.
ضمنا آموزش تصویری ثبت نام برای کاربران در لینک زیرقابل دریافت است‌.
https://www.instagram.com/tv/CcSH5N5jwK5/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

 

 

روابط عمومی اتاق بازرگانی مشترک ایران وقطر

نوشته های مرتبط

به مناسبت روز جهانی گردشگری

webmaster

رایزن بازرگانی ایران در قطر: بازرگانان ایرانی در قطر باید حضور مستمر داشته باشند

webmaster

نشست مشترک اتاق بازرگانی ایران و قطر و دفتر رایزن بازرگانی سفارت قطر در تهران برگزار شد

webmaster

ارسال دیدگاه