آرشیو اخبار مهم اخبار اتاق مشترک اخبار و گزارشات اقتصادی ایران اخبار و گزارشات اقتصادی قطر

گزینه های جدید اقامتی برای هواداران جام جهانی در قطر

بعد از انجام قرعه کشی مرحله نهایی جام جهانی 2022 قطر، شور و هیجان در بین علاقه مندان به جام جهانی بیشتر و بیشتر شد.

ایرانی ها هم که بعد از قطعی شدن صعود تیم ملی به جام جهانی کم و بیش به فکر سفر به قطر افتاده بودند، بعد از انجام قرعه و مشخص شدن رقیبان تیم ملی در جام جهانی، همانند دیگر طرفداران فوتبال در جهان شور و هیجانشان بالاتر رفته و جدی تر برای سفر به جام جهانی برنامه ریزی می کنند.

فیفا برای بلیت فروشی جام جهانی قطر، قرعه کشی را ملاک تخصیص بلیت قرار داده است. مرحله دوم بلیط فروشی فیفا چند روز قبل به پایان رسید.

 

محمد میرانی عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی ایران و قطر در این خصوص گفت:

مهلت مرحله دوم ثبت نام بلیط بازی های جام جهانی که از تاریخ ۵ آوریل شروع شده بوده در تاریخ ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) به پایان رسیده است و فدراسیون جهانی فوتبال فیفا پس از بررسی درخواست ها نتیجه قرعه کشی را در تاریخ ۳۱ مه اعلام می‌کند.
همچنین فدراسیون فوتبال ایران نیز در فرصتی ۲ روزه تعداد ۷ هزار بلیط را که سهمیه هواداران ایرانی بود را ثبت نام کرد و در هفته آینده نتیجه آنرا اعلام خواهد کرد.

میرانی همچنین در خصوص موضوع مهم اقامت در ایام جام جهانی گفت: گزینه های جدید اقامتی برای هواداران جام جهانی در قطر در نظر گرفته شده است.

وی افزود:  دهکده های هواداری کاملا مجهز و منازل مسکونی دارای مجوز یکی از راه های جدید اقامت برای جایگزینی هتل می‌باشد. ارائه این گزینه ها تا حدودی می‌تواند خواسته هواداران را برای سفر ارزان‌تر به قطر رفع نماید.

 

نکته ی مهمی که در روزهای اخیر شاهد آن بوده ایم، انجام پیش ثبت نام غیرقانونی تورهای جام جهانی از سوی برخی آژانس های مسافرتی بوده است.

میرانی، عضو هیئت مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر همچنین با اشاره به این موضوع تصریح کرد:

هنوز هیچ مجوزی برای آژانس‌های مسافرتی صادر نشد!

وی اضافه کرد: هواداران فوتبال و علاقه‌مندان به حضور در جام جهانی باید مطلع باشند که تا این لحظه هیچ مجوزی از سوی کارگروه سیاستگذاری و برنامه ریزی جام جهانی صادر نشده است و هرگونه تبلیغات و فروش تور جام جهانی از سوی فیفا ممنوع و کلاهبرداری می‌باشد. با پیگیری های این کارگروه که متشکل از بخش دولتی و خصوصی میباشد، انشالله تا ۱ ماه آینده وضعیت اسکان و پرواز ایرانی ها روشن خواهد شد.

 

روابط عمومی اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر

نوشته های مرتبط

برگزاری کارگاه آموزشی روابط و تشریفات بین الملل در دوحه

webmaster

تجار ایرانی در قطر به کمک تیم ملی و هواداران آمدند

webmaster

امیر قطر: فرایند صدور ویزا برای تماشاگران ایرانی تسهیل می‌شود

webmaster

ارسال دیدگاه