اخبار اتاق مشترک

تحقق وعده های مسٔولان

امید است سال جدید ، سال تحقق وعده های مسٔولان باشد

امید است سال ۱۳۹۷ در کنار نامگذاری آن به نام حمایت از تولید ملی، سال تحقق وعده های مسٔولان و توسعه صادرات باشد.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک ایران و قطر، در دومین روز کاری سال 1397، رییس اتاق مشترک ایران و قطر طی نشست مشترک با رییس سازمان توسعه و تجارت کشور بر لزوم تحقق وعده های مسٔولان و مصوبات پیشین حوزه صادرات تاکید کرد.

“عدنان موسی پور” در این نشست پیرامون مسایل کلیدی صادرات، رقم “هزار میلیارد  تومان” مشوق صادراتی در سال جدید، توسعه و تسهیل روابط تجاری با کشور قطر،هماهنگی بیشتر بین سازمان توسعه تجارت و اتاق مشترک ایران و قطر در جهت جلوگیری از موازی کاری های در حال انجام در تجارت با این کشور و جلسات مستمر و منظم  بحث و گفت و گو کرد و اظهار امیدواری  کرد: با تعامل بیشتر و تدوین برنامه استراتژی مناسب از فرصت پیش رو در راستای افزایش صادرات به کشور قطر بهره برداری کنیم.

وی  افزود: فعالان اقتصادی بر مبنای مصوبات وعده های مسٔولان برای ادامه فعالیت های خود برنامه ریزی می کنند بنابراین برای رونق کسب و کار و توسعه اقتصادی کشور همسویی مسٔولان با فعالان عرصه  تولید و تجارت ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک ایران و قطر، پیرو لزوم توسعه روابط تجاری و اقتصادی با کشور قطر،این اتاق مشترک در بهمن ماه سال 96 تاسیس شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مرتبط

تقویت امکانات بندری برای افزایش مبادله با قطر در دستور کار است

webmaster

اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر تاسیس شد

Admin

کمیسیون فنی و مهندسی اتاق بازرگانی ایران و قطر برگزار شد

webmaster

ارسال دیدگاه