آرشیو اخبار مهم

برقراری پرواز مستقیم تهران به دوحه و بالعکس با ایرلاین ایرانی

رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر از برقراری پرواز هواپیمایی وارش در مسیر تهران-دوحه-تهران خبر داد.
به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر، کاپیتان سید محمد میرانی با اعلام این خبر گفت: پس از چند سال تلاش بخش خصوصی موفق شد پرواز مسیر تهران به دوحه و بالعکس را برقرار کند. هواپیمایی وارش در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته از تهران به دوحه و بالعکس پرواز خواهد داشت و هزینه بلیت این پرواز نیز یک سوم پرواز هواپیمایی قطر ایرویز است.
وی با اشاره به اهمیت برقراری پرواز شرکت ایرانی در رونق مراودات تجاری میان دو کشور، افزود: برقراری این خط پروازی تردد تجار و بازرگانان دو کشور را تسهیل خواهد کرد و این موضوع موجب افزایش چشم گیر صادرات از کشور خواهد شد. همچنین برقراری پرواز ارزان قیمت میان دو کشور موجب رونق گردشگری نیز خواهد شد.
میرانی تصریح کرد: برقراری این پرواز موجب افزایش ورود گردشگران قطری به ایران، به ویژه در حوزه گردشگری درمانی خواهد شد. از سوی دیگر با توجه به اینکه کشور قطر در حال تبدیل شدن به قطب گردشگری منطقه است، گردشگران ایرانی نیز می توانند با هزینه کمتری از طریق هواپیمایی ایرانی به این کشور سفر کنند.
رییس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر ادامه داد: بلیت این پرواز از طریق آژانس های مسافرتی معتبر قابل تهیه است. همچنین مذاکراتی با شرکت هواپیمایی وارش انجام شده است تا تخفیف ویژه‌ای برای تجار و بازرگانان عضو اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر برای بلیط و بار در نظر بگیرد.

نوشته های مرتبط

رایزن بازرگانی ایران در قطر: بازرگانان ایرانی در قطر باید حضور مستمر داشته باشند

webmaster

۱۴ سند همکاری بین ایران و قطر امضا شد

webmaster

ایران و قطر ۶ سند همکاری امضا کردند

webmaster