آرشیو اخبار مهم اخبار اتاق مشترک اخبار و گزارشات اقتصادی ایران اخبار و گزارشات اقتصادی قطر

نمایشگاه محصولات ایرانی، صنایع دستی و گردشگری در ایام جام جهانی برگزار می شود.

نمایشگاه محصولات ایرانی، صنایع دستی و گردشگری با عنوان نمایشگاه ایران گلوری یا شکوه ایران همزمان با برگزاری جام جهانی 2022 قطر در دوحه برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر با اعلام این خبر گفت: در این نمایشگاه که به همت اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر برگزار می شود، محصولات تولید کنندگان بخش خصوصی ایران به مدت یک ماه در معرض دید بازدیدکنندگان و مسافران جام جهانی در قطر قرار خواهد گرفت.

مصطفی صالحی نژاد افزود: با رایزنی های صورت گرفته توانستیم در شلوغ ترین مرکز فرهنگی و اقتصادی قطر به نام دهکده کتارا که قلب رویدادهای اقتصادی و فرهنگی جام جهانی در دوحه خواهد بود، یک سالن نمایشگاهی بزرگ را به محصولات تولیدکنندگان بخش خصوصی ایران اختصاص دهیم.

وی افزود: همزمان با برگزاری بازیهای جام جهانی در قطر، برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و اقتصادی در دوحه برگزار می شود و این فرصت بسیار فوق العاده ای برای تولید کنندگان و تجار ایرانی است که محصولات تولیدی خود را در معرض دید گردشگران سراسر دنیا قرار دهند.

صالحی نژاد اضافه کرد: راز موفقیت یک نمایشگاه، برگزاری در زمان و مکان مناسب است. نمایشکاه ایران گلوری در پر مخاطب ترین رویداد ورزشی جهان یعنی جام جهانی و در بهترین موقعیت جغرافیایی ممکن در دوحه برپا خواهد شد. از این رو محصولات ایرانی به راحتی در معرض دید گردشگرانی خواهد بود که از سراسر جهان به قطر خواهند آمد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر گفت: نمایشگاه ایران گلوری از تاریخ 29آبان لغایت 27آذرماه در دوحه برگزار می شود.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت زیر مراجعه فرمایند.

www.iranglory.com

 

نوشته های مرتبط

کارگاه اصول مذاکرات با تجار کشورهای عربی برگزار شد

webmaster

جلسه مشاوره هیات مدیره اتاق مشترک با فعالان اقتصادی

webmaster

حضور اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر و اعضا در نمایشگاه صنعت ساختمان 2019

webmaster

ارسال دیدگاه