Uncategorized @fa

آینده روابط اقتصادی ایران و قطر روشن است

رئیس اتاق مشترک ایران و قطر:
آینده ی روابط اقتصادی ایران و قطر روشن است.

رئیس اتاق مشترک ایران و قطر در حاشیه هفتمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و دولت قطردر اصفهان، آینده ی روابط اقتصادی بین دو کشور را روشن عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک ایران و قطر، عدنان موسی پور که به عنوان رئیس اتاق مشترک ایران و قطر و نماینده بخش خصوصی در این اجلاس حضور داشت گفت: در حاشیه ی اجلاس مذاکرات مهم و خوبی بین اتاق های بازرگانی ایران و قطر صورت گرفت که نوید آینده ای روشن در حوزه ی تجارت بین دو کشور خواهد بود.
وی گفت: برگزاری اجلاس کمیسیون مشترک در ذات خود یک گشایش محسوب می شود.
موسی پور اضافه کرد: در جلسه ای که با حضور آقای شافعی رییس اتاق بازرگانی ایران و شیخ خلیفه بن جاسم آل ثانی رییس اتاق بازرگانی قطر و اینجانب برگزار شد مقرر شد که با هدف تسهیل روابط اقتصادی به زودی رایزن های بازرگانی دو کشور در سفارت های تهران و دوحه مستقر شوند.
وی اضافه کرد: در جلسه ای با سفیر و رایزن بازرگانی قطر درایران در خصوص فرصت های سرمایه گذاری در ایران، مگاپروژه ها، مشکلات تجار و بازرگانان و راه های بهبود مناسبات تجاری صحبت و گفتگو شد.
وی افزود: رئیس اتاق بازرگانی قطر دستور تشکیل شورای بازرگانی قطر و ایران را با هدف تسهیل همکاری با اتاق مشترک ایران و قطر داده است.

رئیس اتاق مشترک ایران و قطر اظهار داشت: روابط اقتصادی ایران و قطر ظرفیت بسیار بالایی دارد که تا کنون از تمام این ظرفیت استفاده نشده است. اکنون با تفاهمنامه ای که در این اجلاس منعقد شد می توان به آینده امیدوارتر بود.
عدنان موسی پور گفت: 2 سال تا برگزاری جام جهانی در قطر زمان باقی است و این یک فرصت طلایی برای تجار و بازرگانان ایرانی است که بتوانند محصولات و خدمات با کیفیت خود را از طریق قطر به بازار جهانی عرضه کنند.

 

مصطفی صالحی نژاد – مدیر روابط عمومی اتاق مشترک ایران و قطر

نوشته های مرتبط

اطلاعیه در خصوص موسسات کاریابی

webmaster

اجلاس کمیسیون مشترک ایران و قطر برگزار شد

webmaster

خانه تجار ایرانی در قطر، بعد از تعطیلات نوروز راه‌اندازی می‌شود

webmaster

ارسال دیدگاه