Uncategorized @fa

سمینار عقد قراردادهای حقوقی بین‌الملل با محوریت قوانین قطر

سمینار عقد قراردادهای حقوقی بین‌الملل با محوریت قوانین قطر توسط اتاق بازرگانی مشترک ایران و قطر و با همراهی و همکاری اتاق تهران روز شنبه 29 شهریور ماه برگزار می‌شود.

با توجه به ایجاد بستر مناسب برای توسعه روابط تجاری بخش خصوصی دو کشور ایران و قطر و در جهت آشنایی هرچه بیشتر فعالان اقتصادی با قوانین و مقررات حقوقی و تجاری این کشور حاشیه خلیج فارس، سمینار «عقد قراردادهای حقوقی بین‌الملل با محوریت قوانین قطر» در اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران، این سمینار روز شنبه 29 شهریورماه از ساعت 16 الی 18 با سخنرانی علیرضا یاوری، پژوهشگر حوزه حقوق بین‌الملل برپا می‌شود.

در این سیمنار مباحثی چون قوانین تجاری و سرمایه‌گذاری موجود درفضای حقوقی قطر، اصول مراودات و توافقات بین‌المللی در بازار اقتصادی دوحه، سرمایه‌گذاری قانونمند اشخاص حقیقی و حقوقی ایرانی در قطر، اثر تحریم‌های بانکی و نحوه انجام صحیح مبادلات مالی، مبانی تنظیم قرارداد صحیح سرمایه‌گذاری در قطر، اخذ نمایندگی و بازاریابی، روش‌های حل و فصل اختلافات تجاری، موقعیت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری با توجه به فرصت‌های بزرگی چون برگزاری رویدادهای بین‌المللی مانند جام جهانی و احتمال برگزاری المپیک و … مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

فعالان اقتصادی علاقمند به حضور در این رویداد می‌توانند با فرشید بهرامی، دبیر اجرایی این سمینار به شماره 09101393580 تماس بگیرند.

نوشته های مرتبط

اعلام شرایط نامزدی در انتخابات اتاق مشترک

webmaster

اجلاس کمیسیون مشترک ایران و قطر برگزار شد

webmaster

خانه تجار ایرانی در قطر، بعد از تعطیلات نوروز راه‌اندازی می‌شود

webmaster

ارسال دیدگاه