Uncategorized @fa

حضور پررنگ اتاق ایران و قطر در نمایشگاه کیش اینوکس 2019

 

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک ایران و قطر یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی‌سازی با عنوان کیش اینوکس 2019  با حضور اتاق مشترک ایران و قطر برگزار شد.

با توجه به اهمیت استفاده از ظرفیت کشورهای همسایه برای توسعه تجارت غیرنفتی کشور ، اتاق مشترک ایران و قطر در حاشیه این نمایشگاه اقدام به برگزاری نشست تخصصی توسعه تجارت و سرمایه گذاری با کشور قطرکرد.

در این نشست که با حضورعبدالله سهرابی مسئول کارگروه عمان و قطر در وزارت خارجه و سفیر سابق ایران در قطر و همچنین سید محمد آیت‌اللهی موسوی رئیس کمیسیون پژوهش و سرمایه گذاری و عضو هیات مدیره اتاق ایران و قطر و جمعی از اعضای اتاق مشترک ایران و قطر برگزار شد،  راه‌های توسعه تجارت و سرمایه‌گذاری در قطر بررسی شد.

در پنل تخصصی ورود به بازار قطر، شرکت کنندگان با فرصت ها و تهدیدهای این حوزه آشنا شدند و به صورت رو در رو با هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و قطر به گفتگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی اتاق ایران و قطر، غرفه ی اتاق مشترک در محل نمایشگاه کیش اینوکس نیز محفلی برای کسب اطلاعات و اخبار و مشاوره جهت ورود به بازار قطر بود که مورد استقبال بی نظیری قرار گرفت.

گفتنی است در این نمایشگاه و در محل غرفه اتاق ایران و قطر جلسه ای با حضور مسئولین شهرداری شیراز در خصوص بررسی امکان سرمایه گذاری از سوی قطر در حوزه گردشگری در شهر شیراز برگزار شد.

اتاق ایران و قطر با دارا بودن 5 کمیسیون تخصصی در زمینه های مختلف پژوهش، فرهنگی، حمل و نقل، گردشگری و استارتاپ ها اقدامات موثری در زمینه تسهیل مبادلات تجاری بین دو کشور انجام داده است.

نوشته های مرتبط

اعلام شرایط نامزدی در انتخابات اتاق مشترک

webmaster

تماس تلفنی امیر قطر با رییس جمهور کشورمان

webmaster

کارگاه اصول مذاکرات تجاری با تجار کشورهای عربی

webmaster

ارسال دیدگاه