آرشیو اخبار مهم اخبار اتاق مشترک اخبار و گزارشات اقتصادی ایران

اتاق مشترک ایران و قطر در نمایشگاه صنعت و تولیدات قطر حضور یافت

اتاق مشترک ایران و قطر در نمایشگاه صنعت و تولیدات قطر حضور یافت

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک ایران و قطر ، این اتاق با اجماع نظرات کارشناسی شده هیات مدیره و رای زنی با مقامات قطری، در نمایشگاه صنعت و تولیدات قطر که از تاریخ 16 مهر به مدت 3روز در محل دایمی نمایشگاههای دوحه برگزار می شود،حضور یافته است.

ریس اتاق مشترک ایران و قطردر گفتگو با روابط عمومی این اتاق افزود:  نمایشگاه در سه بخش تولیدات، سرمایه گذاری و خدمات و به منظور نمایش کالاها و تولیدات در همه بخش های مورد اشاره، برگزاری کنفرانس های مختلف و تشکیل پاویون ملی دولت ها برگزار می شود.

موسی پور با اشاره به اهمیت این نمایشگاه برای دولت قطر تاکید کرد:  برگزاری سمینارهای تخصصی همزمان با این رویداد می تواند اتاق را در راستای کسب اطلاعات بیشتر از چگونگی فعالیت بهتر و مستمر در  این کشور یاری دهد و انتقال این اطلاعات  به اعضا نیز می تواند تسهیل کننده فعالیت و  فرصتی ارزشمند جهت ورود به بازار قطر برای آنان باشد.

وی اظهار داشت: معرفی پتانسیل های تجمیع شده در اتاق مشترک به تجار و بزرگانان قطری و جذب اعضای جدید و بازاریابی مناسب از مهمترین اهداف تیم اتاق مشترک در این رویداد مهم از دید دولتمردان قطر می باشد.

به گزارش روابط عمومی اتاق مشترک؛نمایشگاه صنت و تولید قطر به مدت 3 روز از تاریخ 16  الی 18  مهر ماه در محل دایمی نمایشگاههای قطر برگزار می شود.

 

نوشته های مرتبط

دیدار اعضای هیات مدیره اتاق مشترک با رییس فدراسیون فوتبال

webmaster

دیدار هیات تجاری ایران و قطر

webmaster

کمیسیون فنی و مهندسی اتاق بازرگانی ایران و قطر برگزار شد

webmaster

ارسال دیدگاه